Eseménynaptár:

H

K

S

C

P

S

V

6

8

13

21

22

23

25

26

28

 

 

 

INGYENES MEGJELENÉSI LEHETŐSÉG – BŐVÜL A KÖRÖS VÖLGYI KIRAKAT C. KIADVÁNY!

2019.05.28.

Egyesületünk frissíteni, illetve bővíteni tervezi a 2015-ben elkészült KÖRÖS VÖLGYI KIRAKAT c. online kiadványát. 

A kiadványban az illetékességi területünkhöz tartozó 20 település (Békés, Békéscsaba, Békésszentandrás, Csabacsűd, Csabaszabadi, Csárdaszállás, Csorvás, Gerendás, Gyomaendrőd, Hunya, Kamut, Kardos, Kétsoprony, Kondoros, Mezőberény, Murony, Örménykút, Szarvas, Tarhos, Telekgerendás) helyi élelmiszeripari és kézműipari termékeinek, illetve e termékek előállítóinak kívánunk megjelenési lehetőséget biztosítani.

 

Célunk, hogy mind a térség lakosai, a helyi üzleti, civil –és közszféra szereplői, mind pedig az ide érkező vendégek részére megmutassuk a Körösök völgye által kínált széles termékpalettát, továbbá segítséget nyújtsunk a termelők, vállalkozók számára termékeik népszerűsítésében, értékesítésében.

A kiadvány (katalógus) színes, kb. A5 méretben készül, nyomdai kivitelezésre is alkalmas minőségben, melyben az egyes termelők/vállalkozások/egyéb szervezetek (a továbbiakban: termelők) saját ún. termelői adatlapon jelennek meg. A termelői adatlapok egységes grafikával és arculattal, de szerkeszthető elemekkel készülnek, melyek belső tartalma a termelőkre vonatkozó adatokkal, információkkal tölthető meg. Az adatlapok keretében 2-4 db fotó, a termelőre, illetve az adott termékre/termékekre vonatkozó leírás és az elérhetőségek, termék elérési helyek feltüntetésére van mód. Egy termelő az érintett termékek számától függetlenül csak egy termelői adatlapon tud megjelenni.

A projektben történő részvétel előnye egyrészt maga a megjelenés újabb fórumo(ko)n, hiszen az online kiadvány az Egyesület és Partnerei által elért több internetes felületen is megtekinthető. E mellett a termelők az Egyesülettel kötött megállapodásban foglalt feltételek betartásával az elkészült termékfotóikat és az adatváltozások, termékbővülések esetén aktualizálható termelői adatlapjaikat a későbbiekben más megjelenéseikhez is felhasználhatják, az adatlapokat nyomdai úton, papír alapon is előállíthatják.

Egyesületünk a kiadványban évente legfeljebb 30 termelő megjelenéséhez biztosít lehetőséget, a jelentkezések beérkezésének sorrendjében! (A támogatott projektgazdák megjelenése és a kiadványban már 2015 óta szereplő termelők adatlapjainak módosítása az éves létszámkerettől függetlenül biztosított.)


Jelentkezhetnek:
- őstermelők, kistermelők, családi gazdálkodók, egyéni vállalkozások, társas vállalkozások, szövetkezetek, non-profit szervezetek
- akik termékeiket az Egyesület illetékességi területéhez tartozó településen állítják elő (a gyártás, előállítás helye bizonyíthatóan valamely településen van)
- számlaképesek és közvetlen fogyasztói értékesítésre jogosultak
- olyan élelmiszeripari és/vagy kézműipari terméket állítanak elő, melyek hozzáadott értékkel bírnak, standard mennyiségben, folyamatosan, de legalább pontosan behatárolható időszakban elérhetőek, és az alábbi kategóriák valamelyikébe besorolhatóak:
 méhészeti termékek
 gyümölcsből készült termékek (pl. lekvár, dzsem, szörp, aszalvány stb.)
 gyógynövényekből készült termékek
 zöldségből készült termékek (pl. savanyúság stb.)
 szeszes ital (pl. pálinka, sör, bor)
 füstölt áru (pl. kolbászok, szalámik stb.)
 tejtermékek (pl. sajtok stb.)
 olajok, sűrítmények
 szárazáruk (pl. száraztészta)
 kézműipari termékek (pl. textiláru, kerámia, fonott áru, famunka, szappan stb.)


Jelentkezési lap és az annak kötelező mellékletét képező megállapodás az alábbi linken található:

 

Jelentkezési lap

Jelentkezési lap módosításhoz

Megállapodás általános

Megállapodás támogatott projektgazda


A jelentkezések elfogadásának feltétele az aláírt jelentkezési lap és megállapodás 2-2 eredeti példányának beérkezése az Egyesület munkaszervezeti irodájába, valamint az előfinanszírozási összeg befizetése az Egyesület UniCredit Bank Zrt-nél vezetett 10918001-00000081-33480007 bankszámlájára!

A jelentkezések leadására jelen felhívás visszavonásáig folyamatosan van lehetőség.


A jelentkezési lapok benyújthatók személyesen, az Egyesület munkaszervezeti irodájában (5600 Békéscsaba, Mednyánszky u. 2. I/10.) vagy postai úton (5600 Békéscsaba, Pf. 142.). FIGYELEM! Személyes benyújtás esetén előzetes időpont egyeztetés szükséges a +36-66-430-355, +36-20-501-0154 vagy +36-20-501-0143 telefonszámok valamelyikén.

A jelentkezések elfogadásáról az Egyesület munkaszervezete elektronikus levél formájában küld visszaigazolást, a megadott e-mail címen, továbbá a kiadvány elkészítésével kapcsolatos minden további információt elektronikus levél útján juttat el a termelőkhöz. A megállapodás 1 eredeti példányát postai úton juttatjuk vissza.

A kiadványban történő megjelenés ingyenes, azonban tekintettel arra, hogy a projektet Egyesületünk utófinanszírozott támogatás segítségével valósítja meg, a termelőknek a termelői adatlapok előállításának költségeit előfinanszírozási díjként be kell fizetniük. (FIGYELEM! Az előfinanszírozási díj fizetési kötelezettség nem vonatkozik a támogatott projektgazdákra, illetve a kiadványban 2015 óta megjelenő termelők adatlapjainak frissítésére. Már meglévő termelői adatlapok aktualizálása esetén továbbá megállapodás sem szükséges, elegendő a módosításra vonatkozó jelentkezési lapot benyújtani.)

Az előfinanszírozási díj összege 25.000,- Ft, mely tartalmazza 4 db, fényképész által, a termelő működési helyén készített termékfotó kidolgozását, a helyszíni fényképezés kiszállási átalány díját, a termelői adatlap grafikai tervezésének, nyomdai felhasználásra történő előkészítésének, online katalógusba szerkesztésének költségeit, továbbá a fotók, a termelő/vállalkozás által adott termékleírás és az elérhetőségi adatok termelői adatlapba történő beszerkesztését.

Az előfinanszírozási díj nem tartalmazza a fényképek elkészítése során felmerülő, az átalány díjat meghaladó kiszállási díj összegét, továbbá az esetlegesen felmerülő egyéb kiadásokat (pl. termékleírás PR szakember által történő megírása, fotózáshoz designer megbízása stb.), illetve a termelői adatlapok nyomdai előállítását.

Az előfinanszírozási díj visszautalása a 272/2014. (XI.5.) kormányrendelet rendelkezéseit figyelembe véve történik. Az előfinanszírozási díj visszautalásának várható időpontja: a kiadványban történő megjelenést követő hat hónap. Az előfinanszírozási díjat az Egyesület átutalással juttatja vissza a termelő által a jelentkezési lapon megadott bankszámlaszámra. Amennyiben a termelő számlaszáma megváltozik, a résztvevő arról az Egyesületet köteles tájékoztatni. A tévesen megadott számlaszámra történő utalásért az Egyesület nem felelős.

Bővebb információ az Egyesület munkaszervezetétől kérhető a korosokvolgye@invitel.hu e-mail címen vagy a +36-66-430-355 és +36-20-501-0154-es telefonszámokon!

 

« Visszalépés
EXP